Garantie

Het Thuiswinkel Waarborg is het Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet. Alle leden van Thuiswinkel.org zijn te herkennen aan het speciale waarborg keurmerk. Als consument kun je ervan op aan dat deze bedrijven de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van de vereniging onderschrijven, dat ze zich houden aan en aanspreekbaar zijn op naleven van de relevante wet- en regelgeving. Als je iets koopt bij een lid van Thuiswinkel.org betekent dit dat je duidelijkheid hebt over met wie je zaken doet en hoe je het bedrijf gemakkelijk kunt benaderen.

Voor u zijn de duidelijke algemene voorwaarden van Golfplaza direct toegankelijk en van toepassing. De Algemene Voorwaarden van Thuiswinkel.org zijn vastgesteld in overleg met de Consumentenbond onder toezicht van de Sociaal Economische Raad (SER). De Algemene Voorwaarden bieden je meer waarborgen dan de wet. Lees onze algemene voorwaarden.

Het Thuiswinkel Waarborg geeft bij de aanschaf van producten en diensten recht op een bedenktijd van minimaal 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen. Golfplaza hanteert een zichttermijn van 30 dagen. Gedurende dit zichttermijn dien je zorgvuldig met de producten om te gaan. Het retourneren van producten dient onbeschadigd en indien mogelijk in de oorspronkelijk verpakking retour gezonden te worden. Lees meer over onze retourprocedure.

Garantie procedure
Alle artikelen die wij aanbieden moeten gemaakt zijn van goed materiaal en hebben goede kwaliteit. Blijkt het materiaal niet aan deze eisen te voldoen? Of is het artikel niet goed geproduceerd? Dan maak je natuurlijk aanspraak op onze de garantie.

Andere problemen als bijvoorbeeld slijtage of buitengewoon gebruik vallen ook buiten onze garantie procedure.

Klachten

Heb je een klacht of heb je een artikel beschadigd ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via ons contactformulier of bel onze klantenservice op 040-2114823. Wij zijn maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 10.00 tot 17.00 uur. Indien de klacht gegrond is, lossen wij het probleem zo snel en goed mogelijk voor je op en wel binnen 3 werkdagen.